avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

وقت گذاشتن برای همسر

وقت گذاشتن برای همسر پایه و اساس زندگی مشترک است. وقت گذاشتن، گوش شنوا بودن و … باعث ایجاد روابط صمیمی با همسر می‌شود. برای اینکه این صمیمیت شکل بگیرد باید برای همسر خود وقت بگذارید. رابطه صمیمی خود به خود پدید نمی‌آید؛ بنابراین زمانی را برای همسر خود اختصاص دهید تا کیفیت رابطه افزایش یابد. برخی از زوجین به خاطر مشغله های زیاد در زندگی به طور کل وقت گذاشتن برای همسر را به فراموشی می‌سپارند.

منبع: وقت گذاشتن برای همسر

اگر آرزوی خانواده ای صمیمی و شاد دارید، باید برای بودن کنار همسرتان برنامه ریزی داشته باشید. همچنین به عنوان همسر موظفید بخشی از وقت تان را صرف زندگی مشترک کنید. اگر توانایی و توجه کافی برای وقت گذاستن برای همسر تان ندارید؛ بهتر است که از روانشناس کمک بگیرید. با کمک روانشناس به خوبی می‌توانید برنامه ریزی اصولی داشته باشید تا زمانی نیز برای سپری کردن با همسر داشته باشید. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه وقت گذاشتن برای همسر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

وقت گذاشتن برای همسر


منظور از زندگی مشترک چیست؟ زندگی مشترک به معنای تکیه گاه بودن، تعاملات عاطفی و نزدیک با همسر است. سوال بعدی این است که چه کارهایی را باید برای زندگی مشترک و ایجاد صمیمیت انجام داد؟ برای اینکه زندگی مشترک خود را به خوبی سپری کنید و صمیمیت مستحکمی شکل بگیرد؛ باید زمان مناسبی برای همسر در نظر داشته باشید.

وقت گذاشتن برای همسر به منظور رفع نیازهای عاطفی، جنسی، اجتماعی و شخصی است. به خاطر داشته باشید که زندگی مشترک با زندگی مجردی متفاوت است. باید حتما برنامه ریزی داشته باشید که زندگی شما تنها برای خودتان نیست. شما شریک عاطفی و شریک زندگی دارید و با او پیوند بسته اید. تعهدی که با همسر خود بسته اید بُعدهای مختلفی دارد که یکی از این جنبه ها رفع نیازهای همسر است. در این مقاله تمامی جوانب وقت گذاشتن برای همسر را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روانشناسی ازدواج کلیک کنید.

توصیه های لازم جهت وقت گذاشتن برای همسر


جهت اینکه وقت گذاشتن برای همسر به درستی، مفید و با بازدهی بالا باشد، لازم است که به برخی از نکات توجه کنید. در این بخش مقاله توصیه های لازم جهت وقت گذاشتن برای همسر را توضیح داده ایم.

دعوا با همسایه

دعوا با همسایه یکی از اتفاقاتی است که همه افراد حداقل یک بار شاهد آن بوده اند. این اتفاق اغلب در ساختمان های شلوغ و مجتمع های بزرگ رخ می‌دهد. که به دلیل اختلاف فرهنگ ها، سر و صدا ها، عدم رعایت قوانین ساختمان و … این اتفاق رخ می‌دهد. گاهی برخی از همسایه ها به قدری آزار و اذیت دارند که همیشه دعوا در ساختمان جریان دارد. اما برای اینکه از بروز این دعوا ها جلوگیری شود؛ روش های زیادی وجود دارد. برای اینکه از دلایل و تکنیک های جلوگیری از دعوا با‌همسایه آشنا شوید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

منبع: دعوا با همسایه

برای دریافت مشاوره در زمینه همسایه ها می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

دعوا با همسایه


تا به حال دعوا با همسایه را مشاهده کرده اید؟ همسایه ای داشتید که دائم در حال دعوا با ساکنین ساختمان باشد؟ اغلب دعوا ها با‌همسایه زمانی رخ می‌دهد که محیط مسکونی ساختمان باشد و واحد های زیادی در آن زندگی کنند. و دلیل این دعوا ها آزار و اذیت ها به همراه مشاعات ساختمانی است. اما زمانی که خانه ها ویلایی باشد؛ دعوا با‌همسایه های داخل کوچه بسیار کمتر رخ می‌دهد. امروزه به دلیل گسترش ساختمان های پر همسایه، دعوا نیز به معضل تبدیل شده است.

همه اعضای یک خانواده با وجود اینکه سالها در یک خانه زندگی کرده اند؛ افکار و رفتار متفاوت از یکدیگر دارند. بنابراین نباید توقع و انتظار تفاهم با همسایه ها را داشته باشید. فرهنگ های متفاوت، تربیت های جدا، سنت های مخالف و … دلایلی است که باعث بروز دعوا با همسایه می‌شود. اما برخی از همسایه ها به خودی خود شخصیت ضد اجتماعی دارند که باعث بروز مشکلات در ساختمان می‌شود. این افراد برای درمان و کاهش نشانه ها باید تحت درمان روانشناس قرار بگیرند. و توصیه می‌کنیم که به اعضای خانواده این افراد کمک از روانشناس را پیشنهاد دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره تلفنی روانشناسی کلیک کنید.

دلایل دعوا با همسایه

دعوا با همسایه به دلایل متفاوتی بستگی دارد. اما اتفاقی نیست که باعث بروز زیبایی شود. بلکه تنش های زیادی به ساختمان وارد می‌کند و فضای مجتمع را مسموم می‌کند. برای اینکه از روش های جلوگیری دعوا با‌همسایه استفاده کنید؛ ابتدا باید دلیل دعوا را متوجه شوید. که در این بخش مقاله راجع به دلایل دعوا با‌همسایه توضیح داده ایم.

تاثیر خیانت بر بچه ها

تاثیر خیانت بر بچه ها به قدری زیاد و مخرب است که اگر والدین از آن آگاه بودند؛ به دلیل سلامت روان فرزند هرگز چنین کاری را انجام نمی‌دانند. در جامعه امروزی خیانت به شدت افزایش پیدا کرده و باعث برهم خوردن زندگی های زیادی شده است. انگاری که هیچ حیا و شخصیتی برای افراد باقی نمانده. حتی اغلب افراد خائن از این اتفاق رضایت دارند و عذاب وجدان نمی‌گیرند.

منبع: تاثیر خیانت بر بچه ها

عده زیادی از کودکان هستند که در سنین کم شاهد خیانت پدر و مادر خود بوده اند و آسیب های جبران ناپذیری را تجربه کرده اند. تاثیر خیانت بر بچه ها بسیار عمیق است و در صورتی که درمان نشود؛ تا پایان عمر همراهشان خواهد بود. خوشبختانه روانشناسی به این کودکان کمک می‌کند تا آسیب های خیانت والدین را کاهش دهند. توصیه می‌کنیم که برای کمک به بچه ها حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید. برای دریافت مشاوره کودک کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خیانت می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

تاثیر خیانت بر بچه ها


تا به حال فرزندی را مشاهده کرده اید که با وجود خیانت پدر و مادر حال خوبی داشته باشد؟ تاثیر خیانت بر بچه ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم وجود دارد. تاثیرات مستقیم کودکان این است که شاهد دعوا و بحث های والدین بوده اند. و تاثیر غیر مستقیم رفتارهایی است که والدین با یکدیگر دارند و آرامشی در خانه وجود نخواهد داشت. اما برای رفع این تاثیرات روش هایی وجود دارد که با کمک روانشناس قابل حل است.

به طور کل اگر بزرگ ترین بعد تاثیر خیانت بر بچه ها را بررسی کنیم، به عدم اعتماد نسبت به دیگران می‌توانیم اشاره کنیم. و عده زیاد دیگری از کودکان تصور می‌کنند که دائم به آنها دروغ خواهند گفت. و از والدین خود فاصله خواهند گرفت. در این مقاله اثرات خیانت والدین را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کنار آمدن با خیانت همسر کلیک کنید.

تاثیر خیانت بر بچه ها چگونه است؟

اثرات خیانت بر فرزندان بسیار جدی و شدید است. زمانی که یکی از والدین خیانت می‌کند؛ تنش های زیادی در رابطه به وجود می‌آید و تمامی این تنش ها باعث آسیب های روانی به کودک می‌شود. در این مقاله راجع به تاثیر خیانت بر بچه ها کامل توضیح داده ایم.

مشکلات طلاق

مشکلات طلاق اغلب باعث ساخت زندگی جدید اما سخت می‌شود. تقریبا کسانی که جدا شده اند شاید بعد از جدایی از اذیت های همسر دور شده باشند؛ اما زندگی بدون مشکلی شروع نخواهند کرد. مشکلات زیادی بعد از طلاق به وجود می‌آید و آسیب های زیادی به فرد مطلقه وارد می‌شود. این آسیب ها اغلب برای خانم ها است. مسائل مالی، کار، تربیت فرزندان و … مشکلاتی است که خانم ها را بیشتر از آقایان درگیر می‌کند.

منبع: مشکلات طلاق

از بزرگ ترین مشکلات طلاق می‌توان به نا امیدی، مسائل خانوادگی، دید جامعه، کاهش اعتماد به نفس، افسردگی، اعتیاد، فساد اخلاقی و … اشاره کرد. جدایی از همسر و فراموشی زندگی مشترک بسیار دشوار است و تا سال ها آسیب های زیادی گریبان گیر فرد می‌شود. که این امر به تنهایی مشکل بزرگ و جدا از فشار های روانی است. افرادی که طلاق می‌گیرند از همان ابتدا باید تحت نظر روانشناس باشند تا درد های کمتری را تجربه کنند. برای دریافت مشاوره طلاق کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشکلات طلاق می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

مشکلات طلاق چیست؟


طلاق و جدایی تبعات منفی به همراه دارد که از چشم کسی پوشیده نیست. اغلب افراد بعد از طلاق مشکلات زیادی را تجربه می‌کنند اما تعداد کمی هم وجود دارند که پس از جدایی روند عادی زندگی را پیش می‌گیرند. بیشتر افراد تا مدتی از نظر روانی، اجتماعی و … آسیب های زیادی را تجربه می‌کنند. که برای رفع این مشکلات طلاق باید از روانشناس و درمانگر راهنمایی گرفت. در غیر اینصورت زندگی همیشه برای شما چالش به همراه خواهد داشت. در این مقاله اصلی ترین مشکلات طلاق را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اصلی ترین مشکلات طلاق چیست؟


بعد از جدایی مشکلات زیادی پدید می‌آید که در دسته های مختلفی وجود دارد. مشکلات طلاق در افراد مختلف با شدت و گونه های مختلف است. اما اغلب یک تعداد مشکل و چالش را به صورت یکسان تجربه می‌کنند که در این بخش مقاله به آنها اشاره کرده ایم.

حمایت از همسر

حمایت از همسر رضایت از زندگی را افزایش می‌دهد. رابطه یک اتفاق پیچیده ای است که برای پیشرفت نیازمند حمایت و کمک زوجین به طور همزمان است. پشتیبانی از سوی مردان و زنان همیشه از لحاظ مالی نیست. آرامش، عزت نفس، کمک در برابر سختی ها و … زندگی را موفق می‌کند. این حمایت ها باید به شیوه ای باشد که همسر شما برای رفع نیاز ها به دنبال شخص دیگر نباشد.

منبع: حمایت از همسر

حمایت از همسر به منزله مقابله با تنش ها، کاهش اضطراب ها، کسب آرامش، کمک به بهبود زندگی، کنار آمدن با زیاد و کم زندگی و … است. شاید این کار برای مردان اندکی دشوار باشد اما یکی دیگر از جنبه های مهم حمایت از همسر، ابراز احساسات است. شما باید به عنوان یک همسر، شریک احساسی خود را بی نیاز از عشق و علاقه کنید. برای اینکه روش های دیگر پشتیبانی از همسر را بدانید؛ از روانشناس کمک بگیرید. جهت دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه پشتیبانی از همسر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

حمایت از همسر چیست؟


پشتیبانی از همسر از اهمیت بالایی برخوردار است. و به منزله سوختن و ساختن جهت پیشرفت در زندگی است. زمانی که زن و شوهر از یکدیگر حمایت کنند؛ حتی اجازه دخالت به دیگران نخواهند داد. زمانی که حمایت وجود داشته باشد، انتقاد و پیشنهاد نیز وجود خواهد داشت. شما به عنوان نزدیک ترین فرد به همسر، باید نقش مهمی را در کاهش استرس، بهبود وضعیت روحی و آرامش داشته باشید. به همین جهت این موضوع را جدی بگیرید. روش هایی برای حمایت از همسر وجود دارد که در این مقاله راجع به آن توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

روش های حمایت از همسر چگونه است؟

برای حمایت از همسر روش هایی وجود دارد. این روش ها کیفیت زندگی را افزایش می‌دهد و به مرور زمان صمیمیت و اعتماد میان زوجین را افزایش می‌دهد. در این بخش مقاله راجع به روش های پشتیبانی از همسر توضیح داده ایم.