avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

تاثیر خیانت بر بچه ها

تاثیر خیانت بر بچه ها به قدری زیاد و مخرب است که اگر والدین از آن آگاه بودند؛ به دلیل سلامت روان فرزند هرگز چنین کاری را انجام نمی‌دانند. در جامعه امروزی خیانت به شدت افزایش پیدا کرده و باعث برهم خوردن زندگی های زیادی شده است. انگاری که هیچ حیا و شخصیتی برای افراد باقی نمانده. حتی اغلب افراد خائن از این اتفاق رضایت دارند و عذاب وجدان نمی‌گیرند.

منبع: تاثیر خیانت بر بچه ها

عده زیادی از کودکان هستند که در سنین کم شاهد خیانت پدر و مادر خود بوده اند و آسیب های جبران ناپذیری را تجربه کرده اند. تاثیر خیانت بر بچه ها بسیار عمیق است و در صورتی که درمان نشود؛ تا پایان عمر همراهشان خواهد بود. خوشبختانه روانشناسی به این کودکان کمک می‌کند تا آسیب های خیانت والدین را کاهش دهند. توصیه می‌کنیم که برای کمک به بچه ها حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید. برای دریافت مشاوره کودک کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خیانت می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

تاثیر خیانت بر بچه ها


تا به حال فرزندی را مشاهده کرده اید که با وجود خیانت پدر و مادر حال خوبی داشته باشد؟ تاثیر خیانت بر بچه ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم وجود دارد. تاثیرات مستقیم کودکان این است که شاهد دعوا و بحث های والدین بوده اند. و تاثیر غیر مستقیم رفتارهایی است که والدین با یکدیگر دارند و آرامشی در خانه وجود نخواهد داشت. اما برای رفع این تاثیرات روش هایی وجود دارد که با کمک روانشناس قابل حل است.

به طور کل اگر بزرگ ترین بعد تاثیر خیانت بر بچه ها را بررسی کنیم، به عدم اعتماد نسبت به دیگران می‌توانیم اشاره کنیم. و عده زیاد دیگری از کودکان تصور می‌کنند که دائم به آنها دروغ خواهند گفت. و از والدین خود فاصله خواهند گرفت. در این مقاله اثرات خیانت والدین را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کنار آمدن با خیانت همسر کلیک کنید.

تاثیر خیانت بر بچه ها چگونه است؟

اثرات خیانت بر فرزندان بسیار جدی و شدید است. زمانی که یکی از والدین خیانت می‌کند؛ تنش های زیادی در رابطه به وجود می‌آید و تمامی این تنش ها باعث آسیب های روانی به کودک می‌شود. در این مقاله راجع به تاثیر خیانت بر بچه ها کامل توضیح داده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد