avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

بخشیدن همسر | راه های بخشش اشتباهات همسر

بخشیدن همسر یکی از رفتارهای پسندیده در زندگی مشترک بوده که باید هر دو نفر آن را در خود تقویت کنند. به طور کلی داشتن روحیه گذشت در زندگی زناشویی بسیار مهم است. از طرفی همه ما دچار اشتباهاتی می‌شویم و گاهی دیگران را ناراحت می‌کنیم. پس نباید به طرف مقابل سخت گرفته و او را شماتت کنیم؛ چرا که خودمان نیز روزی در این شرایط قرار می‌گیریم. اما حتی بخشش نیز اصول و قواعدی دارد که در صورت رعایت آنها، ثمربخش خواهد بود. برخی افراد در ازدواج خود یک اشتباه را چندبار تکرار کرده و همچنان از طرف مقابل انتظار بخشش دارند. اما اینکار درست نبوده و اوضاع را پیچیده تر می‌کند. از همین رو هر دو نفر باید در این مورد اطلاعاتی داشته باشند. برای دریافت مشاوره خانواده تلفنی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه بخشیدن همسر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.


منبع:  بخشیدن همسر

بخشیدن همسر

از طرفی بخشیدن همسر نیز کار ساده ای نیست. البته این موضوع به عوامل متفاوتی بستگی دارد. اما به طور کلی برای اینکه بتوان به طور کلی موضوعی را فراموش کرد و دوباره به زندگی عادی بازگشت باید مراحل مختلفی طی شود. برخی از افراد بعد از انجام اشتباهی تظاهر می‌کنند که هیچ اتفاقی نیوفتاده است و یا از همسر خود انتظار دارند که سریعا آنها را ببخشد. اما همین موضوعات است که اینکار را برای دیگری سخت می‌کند. به هر حال داشتن زندگی پایدار و باثبات بدون روحیه بخشش امکانپذیر نیست و هر دو طرف باید از مسائلی چشم پوشی کنند. در این مقاله به بررسی بیشتر این موضوع می‌پردازیم. برای اطلاع از روش های بخشش خیانت کلیک کنید.

علت سخت بودن بخشیدن همسر

در قسمت قبلی تا حدی به این موضوع پرداختیم که بخشیدن همسر سخت است. اما به طور کامل دلیل آن را شرح ندادیم. بعد از اینکه همسر اشتباهی را مرتکب می‌شود؛ دیگری دچارگیجی و سردرگمی شده و احساسات را بدی را تجربه خواهد کرد. همچنین حل کردن همه مشکلات و نادیده گرفتن آنها، ممکن نیست. به همین دلیل بسته به اشتباهی که فرد انجام می‌دهد؛ همسر او مسائل زیادی را تجربه کرده و بعد از گذر از آنها تصمیم به بخشش می‌گیرد. این فرایند گاهی افراد را دچار سختی هایی می‌کند. برای اطلاع از دلایل قهر با همسر کلیک نمایید.

چگونگی بخشیدن همسر


از طرفی برای بخشیدن همسر راه هایی وجود دارد که با استفاده از آنها افراد می‌توانند راحت تر با این موضوع کنار آماده و فرایند را سریعتر طی کنند. همه اینها ملزم این است که دیگری نیز برای جلب رضایت همسر خود تلاش کرده و واقعا از کار خود پشیمان باشد. برخی از این راهکارها شامل موارد زیر می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد