avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

شوهر بد اخلاق | 6 روش برخورد با شوهر بد اخلاق

شوهر بد اخلاق همیشه شرایط زندگی را برای شما دشوار می‌کند. اغلب خانم ها بابت این موضوع شاکی هستند که همسری بد اخلاق و عصبانی هستند. اینکه عصبانیت یکی از رفتارهای طبیعی ما است به کنار؛ اما این باور که همه مردان بد اخلاق هستند؛ هرگز درست نیست. و همیشه مردان بد اخلاق زندگی را برای همه اعضای خانواده تلخ می‌کنند.

اغلب شوهر بد اخلاق آسیب های زیادی به فرزند و همسر خود وارد می‌کند. به مرور زمان از اعضای خانواده طرد می‌شوند و تنش را به خانه وارد می‌کنند. به همین جهت اگر زندگی زناشویی خود را دوست دارید؛ باید برای بهبودی اقدام کنید. تصمیم جدی برای وضعیت اخلاق کنید و از روانشناس و مشاورین متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خانواده می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.


منبع:  شوهر بد اخلاق 

شوهر بد اخلاق کیست؟


همه ما انسان ها با نقاط ضعف زیادی روبرو شده ایم, اما اینکه این رفتار را به جای کاهش؛ تفقویت کنیم درست نیست. همه ما انسان ها در زندگی خود با مردان بد اخلاق روبرو شده ایم. و اغلب شاهد نارضایتی همسر و فرزندان این افراد بوده ایم. زمانی که شوهر بد اخلاق وارد خانه می‌شود همراه با خود انرژی منفی و تنش بسیار زیادی وارد می‌کند.

شوهر بد اخلاق زندگی مشترک را دشوار می‌کند و همیشه باعث نا امیدی همسر و فرزندان می‌شود. اما راهکارهایی برای برخورد با شوهر بد اخلاق وجود دارد و می‌توانید با کمک این تکنیک ها؛ رضایت از زندگی را افزایش دهید. در این مقاله علت و روش های برخورد با شوهر بد اخلاق را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اصول اخلاقی در ازدواج کلیک کنید.

دلیل رفتارهای شوهر بد اخلاق چیست؟

شوهر بد اخلاق به دلایل مختلفی چنین رفتارهایی را در خود پرورش داده است. در این بخش مقاله راجع به دلایل رفتارهای شوهر بد اخلاق توضیح داده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد