avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

اختلالات رفتاری کودکان | 10 نوع اختلال رفتاری در کودکان

اختلالات رفتاری کودکان به منظور ناسازگاری می‌باشد. اگر این اختلالات درمان نشود ناسازگاری ها تا بزرگسالی ادامه می‌یابد. اصلا اختلالات رفتاری کودکان چیست؟ اغلب کودکان در سنین کم بسیار شلوغ می‌کنند و رفتار های عجیب و غریبی از خود بروز می‌دهند. مثلا حرف گوش نمی‌دهند و کارهای مورد علاقه خود را بدون توجه به دیگران انجام می‌دهند. این رفتار اغلب به دلیل دوره سنی و رشد کودک است.

اما برخی از کودکان در کنار این رفتارهایی که از خود نشان می‌دهند؛ چالش هایی را برگذار می‌کنند که مناسب با سن آنها نیست. به چنین موضوعی، اختلالات رفتاری‌ کودکان می‌گوییم. اگر اختلالات رفتاری کودکان درمان نشود، پیامدهای بسیاری در بزرگسالی به همراه خواهد آورد. به همین خاطر باید درمان این کودکان را جدی بگیرید. و از روانشناس در این زمینه راهنمایی بگیرید. برای دریافت مشاوره کودک کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه کودکان می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.


منبع:  اختلالات رفتاری کودکان 

اختلالات رفتاری کودکان چیست؟


اختلالات رفتاری کودکان چیست؟ رفتارهای بیش از اندازه تکراری مانند بازیگوشی، شیطنت، نافرمانی و … را اختلالات رفتاری می‌گویند. مشکلات رفتاری کودکان بسیار شایع است و تا زمانی که کودک از محدوده سنی خود خارج نشود؛ قابل تشخیص نیستند. این اختلالات انواع مختلفی دارد که از شایع ترین آنها می‌توان به لجبازی، اختلال سلوک، دزدی و … اشاره کرد. در این مقاله به طور کل راجع به انواع اختلالات ‌رفتاری کودکان و علت آن توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کودک استثنایی کلیک کنید.

انواع اختلالات رفتاری کودکان


اختلالات رفتاری کودکان انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها نشانه و دلایل خاص خودش را دارد. در این بخش مقاله راجع به انواع اختلالات ‌رفتاری کودکان صحبت کرده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد