avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

شوهر خودخواه | نحوه برخورد با شوهر خودخواه

شوهر خودخواه | نحوه برخورد با شوهر خودخواه


شوهر خودخواه می‌تواند مشکلات زیادی در زندگی مشترک ایجاد کند. معمولا این ویژگی در مردان بسیار شایع است. به همین دلیل باید خود را برای این مورد آماده کرده تا در برخورد با چنین افرادی دچار آسیب نشوید. زن و شوهر در زندگی مشترک باید از روحیه از خودگذشتگی و بخشش برخوردار باشند تا بتوانند در مواقع بحرانی بهتر عمل کنند. اما شوهر خودخواه تنها شرایط خود را در نظر گرفته و به دنبال مسائل خود هستند. این موضوع موجب شکاف هر چه بیشتر زن و شوهر و حتی پدر و فرزندان خواهد شد. این مساله به راحتی قابل تغییر و درمان نیست. در ادامه راهکارهایی برای بهبود این وضعیت شرح داده‌ایم. اما می‌توانید در این باره برای دریافت مشاوره خانواده نیز اقدام بکنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شوهر خودخواه می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.


منبع:شوهر خودخواه 

شوهر خودخواه

شوهر خودخواه می‌تواند آسیب های زیادی هم به خود فرد و هم همسر او وارد نماید. افراد خودخواه به هیچکس و هیچ چیز به اندازه خود توجه نمی‌کنند. این موضوع در ازدواج مسائل زیادی را به وجود می‌آورد. چرا که به ندرت نیازهای دیگری را در نظر گرفته و در پی برطرف کردن آنها هستند.

ویژگی های شخصیتی طرفین در یک زندگی مشترک می‌تواند موثر باشد؛ پس نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت و نسبت به آن بی اهمیت بود. اگر هر فرد در زندگی مشترک به فکر خود باشد و به دیگری توجه نکند؛ پس دیگر ازدواج معنی نمی‌دهد. امروزه شاهد بروز این مشکل در میان زوج های زیادی هستیم. از این رو باید به آن اهمیت داده و حتی از آن پیشگیری نماییم.

علت بروز رفتارهای شوهر خودخواه


اینکه چرا شوهر خودخواه چنین رفتارهایی را از خود بروز می‌دهد؛ دلایل زیادی دارد. در بیشتر موارد خودخواهی ریشه در کودکی و گذشته فرد داشته و به طور ناگهانی بعد از ازدواج بروز نمی‌کند. همچنین پیدا کردن علت آن نیز می‌تواند به افراد تا حد زیادی کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد