avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

مخالفت نوجوان با والدین | 7 دلیل مخالفت نوجوان با والدین

مخالفت نوجوان با والدین | 7 دلیل مخالفت نوجوان با والدین


مخالفت نوجوان با والدین یک مسئله پیچیده و چند جانبه است که هم اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید خانواده های زیادی در سراسر جهان با آن روبرو هستند. این مقاله به بررسی دلایل و عواملی که منجر به مخالفت نوجوان با خانواده می‌شود؛ می‌پردازد و راهکارهایی را برای حل این مشکلات پیشنهاد می‌دهد. دلایل مختلفی ممکن است باعث شود که نوجوانان با خانواده خود مخالفت کنند.

یک دلیل شایع، تغییرات در فکر و عقیده نوجوان در دوران بلوغ است. در این دوران، نوجوان تلاش می‌کند هویت خود را شکل دهد و استقلال خود را به دست آورد. فشار‌های اجتماعی و فرهنگی نقش قابل توجهی نیز در  این مسئله نقش دارند. برای کمک به فرزند نوجوان خود و رفع این مشکلات از روانشناس نوجوان کمک بگیرید. جهت دریافت مشاوره نوجوان کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مخالفت نوجوان با والدین می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.


منبع:مخالفت نوجوان با والدین

مخالفت نوجوان با والدین


نوجوانی یک دوره زمانی رشد است. در این دوره فرد از کودکی به بزرگسالی قدم بر می‌دارد. و در جهت تکمیل هویت حرکت می‌کند. نوجوانان بیشتر فکر خود را به استقلال شخصی اختصاص می‌دهند. به همین دلیل سعی می‌کنند که بر اساس افکار و خواسته های خود عمل کنند و اهمیتی به حرف دیگران نمی‌دهند. موضوع شکل گیری هویت باعث مخالفت نوجوان با والدین می‌شود. دلایل متعددی در بروز این مخالفت ها وجود دارد. در این بخش مقاله به طور کل راجع به موضوع مخالفت نوجوان با والدین توضیح داده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اشتباهات نوجوان کلیک کنید.

دلایل مخالفت نوجوانان با والدین

دلایل مخالفت نوجوانان با والدین می‌تواند به عنوان یک مقاله جذاب و پرطرفدار در نظر گرفته شود. در ادامه، به برخی از دلایل مخالفت نوجوان با خانواده اشاره خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد