avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

پول گرفتن از شوهر | 8 روش پول گرفتن از شوهر

پول گرفتن از شوهر | 8 روش پول گرفتن از شوهر

پول گرفتن از شوهر یکی از مساله ساز ترین موضوعات است. که برای برخی از خانم ها با گذشت سال ها زندگی مشترک؛ عادی نمی‌شود. خجالت، ترس و … مسائلی هستند که اغلب دلیلی برای تازه عروس ها در زمینه پول‌ گرفتن از شوهر می‌باشد. و تا زمانی که خودشان درخواست پول نکنند؛ همسرشان به آنها هیچ پولی نمی‌دهد.

برای پول گرفتن از شوهر باید در همان ابتدای ازدواج تکلیف خود را روشن کنید. در رابطه با نحوه دریافت، خرج و مخارج با او صحبت کنید و با تفاهم این مساله را حل کنید. اما این موضوع به این سادگی ها نیز نیست! عده ای از خانم ها بابت بیان این موضوع خجالت می‌کشند و با چالش های زیادی روبرو می‌شوند. به همین جهت توصیه می‌کنیم که مشاوره قبل از ازدواج را جدی بگیرید تا در این زمینه نیز با یکدیگر به تفاهم برسید. حتی اگر از ازدواج شما سال ها می‌گذرد؛ ایرادی ندارد. با راهنمایی های روانشناس می‌توانید از شدت خجالتی بودن خود کم کنید. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

 منبع:پول گرفتن از شوهر 

برای دریافت مشاوره در زمینه همسر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

پول گرفتن از شوهر چگونه است؟

پول گرفتن از شوهری که اهمیت به این موضوع نمی‌دهد؛ باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود. چنین رفتار هایی پس انداز را از خانم ها می‌گیرد؛ اجازه اولویت بندی در زندگی به آنها نمی‌دهد و مجبور هستند برای کوچک ترین هزینه، از همسرشان با خجالت و تامل پول درخواست کنند. در واقع عده ای از آقایان از اینکه همسرشان پول داشته باشد و پس انداز کند؛ خوششان نمی‌آید. و زمانی که خانم درخواست پول نمی‌کند بسیار خوشحال هم می‌شوند.

اما به جای اینکه بخواهید پول گرفتن از شوهر را یک تابو کنید و از خواست خود پیشگیری کنید؛ حتما از روانشناس و مشاورین متخصص در این زمینه کمک بگیرید. در این مقاله روش های نوین و مناسب پول‌ گرفتن از شوهر را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

علت عدم پول گرفتن از شوهر

دلایل بسیار زیادی در عدم پول گرفتن از شوهر وجود دارد. خجالت، ترس، هراس و … از عوامل متعددی هستند. اما در این بخش مقاله راجع به علل بیشتر توضیح داده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد