avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

پسر دخترباز | ترفندهای دختر بازی پسرها چیست؟

پسر دخترباز | ترفندهای دختر بازی پسرها چیست؟


پسر دخترباز الگوهای رفتاری مشخصی داشته که به راحتی می‌توان چنین افرادی را تشخیص دارد. شاید عجیب باشد اما دختران بیشتر جذب چنین مردانی می‌شوند. در سال های اخیر چنین موضوعی بسیار شایع شده و از دختران زیادی سواستفاده می‌شود. همچنین اینکه چرا بسیاری از پسران این رفتارها را از خود نشان می‌دهند و یا حتی از این بایت احساس قدرت می‌کنند؛ موضوع دیگری است که باید بررسی شود. برخی از افراد تصور می‌کنند که این طبیعت مردان است که با دختران زیادی معاشرت کرده و یا حتی تنوع طلب باشند. اما به عنوان روانشناس باید بگوییم که اصلا تنوع طلبی طبیعی نبوده و تنها نشان دهنده وجود مشکلی در شخصیت و روان مرد است. پس در ادامه نشانه ها و راه های مقابله با این مردان را شرح داده‌ایم.

برای دریافت مشاوره در زمینه پسر دخترباز می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.


منبع:پسر دخترباز

پسر دخترباز

به طور کلی پسر دخترباز به پسری تلقی می‌شود که با دختران زیادی در ارتباط بوده و نمی‌تواند رابطه ای سالم و پایدار داشته باشد. این موضوع به ویژگی های دختران نیز ارتباطی ندارد و به طور کامل تحت تاثیر رفتار پسران است. بسیاری از محققین این موضوع را مشابه با آزمایش اسکینر در رابطه با یک کبوتر دانستند. چرا که کبوتر بعد از چند بار که به صورت تصادفی اهرمی را می‌فشارد و غذا دریافت می‌کند؛ دیگر این موضوع را آموخته به دیگر آزمون و خطا نمی‌کند.

این مورد در مورد دختران نیز به همین شکل است. در واقع آنان به این دلیل بیشتر جذب چنین پسرانی می‌شوند که رفتارهای مختلفی را امتحان کرده؛ اما نتیجه دلخواه را دریافت نمی‌کنند و پسر به اندازه کافی به آنها توجه نمی‌کند. آنها انقدر در این موضوع پیشروی می‌کنند تا در نهایت به نتیجه دلخواه رسیده اما از طرف پسر طرد می‌شوند. برای اطلاع از دلایل خیانت دوست پسر کلیک کنید.

نشانه های پسر دخترباز


همانطور که پیش تر هم به آن اشاره شد؛ پسر دختر باز نشانه های رفتاری مشخصی دارد که دختران با توجه به آنها می‌توانند متوجه این موضوع بشوند. همچنین شناسایی این علائم بسیار مهم است چرا که باعث دوری از چنین افرادی و پیشگیری از مشکلات متعدد می‌گردد. برخی از این نشانه ها شامل موارد زیر می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد