avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

ترس از کنکور

ترس از کنکور زندگی و شرایط روانی بسیاری از دانش آموزان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در واقع بیشتر افراد قبل از هر امتحان و اتفاق مهمی در زندگی خود دچار استرس می‌شوند که تا حدی طبیعی است و حتی به افراد کمک می‌کند تا بیشتر تلاش کنند. اما گاهی این ترس در زندگی فرد اختلال ایجاد کرده و مانعی برای مطالعه است.

منبع: ترس از کنکور

استرس داشتن و یا حتی کمی ترسیدن از کنکور قابل قبول است. اما برخی از دانش آموزان و یا حتی اطرافیان آنها این موضوع را به قدری ترسناک جلوه می‌دهند که فرد حتی از سالها قبل از کنکور از آن واهمه دارد. این موضوع به دلایل مختلفی ایجاد شده و همچنین روش هایی نیز برای مقابله آن وجود دارد. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ترس از کنکور می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

ترس از کنکور

در کشور ما کنکور یکی از آزمون های مهم در طول زندگی است. که امروزه بیشتر افراد هم در آن شرکت می‌کنند. همین متقاضیان زیاد و فضای رقابتی است که ترس از کنکور را باعث می‌شود. باید این موضوع را در نظر داشته باشید که شرایط برای همه یکسان است. در واقع اگر نتوانید بر این ترس غلبه کنید؛ به توانمندی های خود آسیب زده و نمی‌توانید به اندازه دیگران عملکرد خوبی داشته باشید. بسیاری دانش آموزان باهوش و ممتاز، تنها به دلیل همین ترس نمی‌توانند نتیجه خوبی در کنکور دریافت کنند. در واقع بهتر است دانش آموزان از این شرایط در جهت مثبت استفاده کرده و تلاش خود را در این مورد بیشتر کنند. برای پاسخ به سوال برای موفقیت در کنکور چند ساعت درس بخوانیم کلیک کنید.

دلایل ترس از کنکور


همانطور که به آن اشاره شد؛ ترس از کنکور به دلایل مختلفی ایجاد شده و مشکلات زیادی را هم برای افراد ایجاد می‌کند. برخی از این عوامل شامل موارد زیر می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد