avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

avajeh

ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های مختلف خانواده، اعتیاد، ازدواج و ...

انکار خیانت | 6 دلیل انکار خیانت چیست؟

انکار خیانت | 6 دلیل انکار خیانت چیست؟


انکار خیانت از طرف همسر و شریک عاطفی شما اولین واکنش قابل پیش بینی او است. ریشه اصلی انکار ‌خیانت، ترس است. این ترس در دسته‌های مختلفی قرار دارند که می‌توان به ترس از جدایی، ترس از دست دادن، ترس از بی آبرویی و … اشاره کرد. همیشه افراد خیانتکار از خود نشانه‌هایی را بروز می‌دهند که شریک احساسی آنها کاملا متوجه منظورشان خواهد شد. به همین جهت اگر با علائم انکار‌ خیانت آشنا باشید؛ می‌توانید به راحتی این رفتار همسر را تشخیص دهید. اما خیانت به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و کسانی که تحت خیانت قرار می‌گیرند، فورا باید از روانشناس برای درمان و کاهش آسیب ها کمک بگیرند. پس برای دریافت مشاوره خیانت کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خیانت می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.


منبع:انکار خیانت

انکار خیانت چگونه است؟


خیانت هرگز قابل انکار ‌و توجیه پذیر نیست. اما در جامعه امروزی خیانت به قدری افزایش یافته که به معظل بزرگ و شایعی تبدیل شده است. در گذشته بیشتر خیانت از سوی آقایان رخ می‌داد؛ اما امروزه رقابت تنگاتنگی بین خانم ها و آقایان وجود دارد. طبق آمار خیانت خانم ها به اندازه آقایان محتمل شده است. تکذیب خیانت نیز اغلب در مواقعی رخ می‌دهد که فرد با استرس و ترس روبرو باشد. استرس اینکه فرزند خود را از دست می‌دهد یا هنوز به همسر خود علاقه مند است.

انکار خیانت گاهی به دلیل علاقه به همسر است. به همین دلیل نمی‌توان خیانت را همیشه دلیل بر بی علاقگی دانست. بسیاری از افراد به دلیل اختلال شخصیت، اختلالات روانشناختی و … دست به خیانت می‌زنند. اما افراد خائن هیشه لو می‌روند و نشانه هایی را از خود بروز می‌دهند. در این مقاله به طور کل راجع به انکار‌ خیانت صحبت کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع خیانت کلیک کنید.

انکار خیانت در خانم ها

رد کردن خیانت در خانم ها با شیوه های متفاوت تری از آقایان صورت می‌گیرد. مثلا خانمی که آرایش نمی‌کرده، به یکباره شروع به آرایش های غلیظ می‌کند. یا خانمی که دوستی برای بیرون رفتن نداشته، در یک روز کلی دوست برای گردش پیدا خواهد کرد. هرچقدر هم که همسر شما به انکار‌ خیانت بپردازد؛ نشانه های زیادی برای تشخیص خیانت وجود دارد که حرف های او را باور نکنید. اما دلایلی نیز برای انکار ‌خیانت وجود دارد که اغلب هراس، جدایی و سودهای زندگی مشترک است. نشانه های دیگری نیز در خیانت خانم ها وجود دارد که می‌توانید با مطالعه مقالات دیگر اطلاعات کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نشانه های خیانت زنان کلیک کنید.

انکار خیانت توسط خانم ها به چه شکلی رخ می‌دهد؟

انکار خیانت توسط خانم ها با برخی از ترفند ها قابل تشخیص است. نکات زیر شما را با حرف هایی که نشان از انکار ‌خیانت توسط خانم ها است آشنا می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد